Presentation..

Välkommen till min blogg!!
Hej alla fina läsare..
Detta är min blogg och jag tänkte berätta lite för er om vad som kommer vara aktuellt i min blogg. För det första kommer jag vara annonym, vad är egentligen hela poängen med att skriva sitt namn, jag menar sara från blekinge kommer ändå aldrig veta vem jag är.. Vist kommer jag skriva MYCKET om mig själv men inga namn behöver nämnas och på så sätt blir det kanske mer spännande vad vet jag "/
Jag har aldrig tidigare bloggat, lr jo en gång men då blev det ungefär tre inlägg. Tröttnade faktiskt rätt snabbt men nu kände jag att det var dags igen..
Jo juste vad skulle bloggen handla om??
Aa kära fina läsare(var tvungen att lägga till den där, känns som om alla bloggare drar den första inlägget) jag kommer att skriva om nästan ALLT i min blogg, mina tankar, åsikter, dagar, och mycket mycket mer..
OM MIG!!
Kön: Kvinna
Ålder: runt 17-19 något kanske :S har varit lite borta dom senaste åren, men där någonstans :D
Gillar: Att sitta uppe på kvällarna, men hatar att lägga mig. Det skumma med mig är att jag verkligen älskar att sova men har ändå sååååå svårt att gå och lägga mig på nätterna..
Ogillar: Att komma sent, och trooooo mig är bäst på att göra det.. Vad är hela poängen med att lägga alarm på morgonen, jag menar jag har FEM alarm på varje morgon och lägger alarmen TVÅ timmar innan jag ska vakna ändå så är jag sen varenda gång, tragiskt...
Vill just nu: resa, helt klart.
Har aldrig: tyckt om glass, jag vet det låter så konstigt men helt ärlig så klarar jag nte av själva kylan i munnen. Problemet är inte att jag tycker det smakar dåligt utan grejen är att det börjar ila i mina tänder så fort jag lägger glassen i munnen, jag ångrar mig sekunden efter..
Just nu: vill jag äta -.- farligt så mkt som jag äter, speciellt på kvällarna. Måste lägga ner, helt ohälsosamt :O
Gammal: är min mormor men ändå så har hon så mycket energi, en människa som jag älskar!! Hon är ju den som uppfostrat världens bästa mamma!!!!!
Teknik: är så inte min grej -.-
Intressen: allt intresserar mig, vill pröva på allt i världen. Världen är mitt intresse, låter lite väll men såere ;)
Dator: bärbar.
Favorit: jag har många favoriter, men ingen tar min familj!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Låter bra hehe ska man inte få se någon bild iallafall?

2011-01-29 @ 23:58:54
Postat av: bella

Lycka till med bloggen =)

2011-01-30 @ 00:06:43
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: evelyn

kul, ser farm emot att läsa,



kram.

2011-01-30 @ 00:20:07
Postat av: Anika

gulligt det där med din familj..



Vad/vilka värderar du högst i livet? tänkte bara fråga blev lite intresserad, anonym och ändå så personlig :)



Kramen.

2011-01-30 @ 13:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0