Om mig..

Slänger in en lista om mig så ni får lära känna mig bättre ;)


Matvanor:

Bästa maträtt? Allt orientaliskt
Bästa dryck? Vatten :O det går ju inte leva utan vätska, halåååå

Hat dryck och maträtt? Äter inte rått. Hatar ingen dryck

Bästa alkoholdryck? Dricker inte..

Använder du smör på smörgåsen? OM jag använder HAHA lägger hela bregott paketet :O
Smågodis eller färdiga påsar? Små godis, kan ju plocka ut mina favoriter då :P

Favoritglass? Tycker inte om glass :/ ilar i tänderna som faaan

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Olika, men har ett shopping beroende helt klart.

Har du mer skor än kläder? Nej, men har MÅNGA skor, använder knappt hälften, har en massa Adidas skor som jag knappt använt och alla är sprillans nya -.-

Favoritplagg? just nu mina nya byxor, högmidjat löööv it!!

Hatplagg? En uttjatad cardigan...

 

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Pluggar :D

Vad vill du bli? Har verkligen ingen aning, jag går sista året på gymnasiet och behöver hitta något som intresserar mig NU, men är såååååå omotiverad det bara går tyvär :/

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Absolut :D

Är lönen viktigast? HAHAHAHA aaaaa studiebidraget!!!

 

Boende:

Lägenhet eller hus? Lägenhet

 

Lite allt möjligt:

Har du barn? nix, alldeles för ung.

Är otrohet okej? Skit skum fråga :S vem tycker att det är okej liksom ööööh -.-

Älskar du någon? Men absolut, min familj :D

Betyder familjen mycket för dig? För mycket kan jag tro ibland, speciellt mamma! Hela mitt liv är planerat runt henne, där hon finns kommer jag att finnas hoppas jag, föralltid...

Är du lojal? Fått höra det ofta.

Tycker du om att dricka dig full? Nej vem gör det, kontroll människa!!

Hemmafest eller krogen? borta bra men hemma BÄST!!

 

Stockholm by night..

Kommentarer
Postat av: Emilia

Intressant att läsa om att du inte dricker, påverkar detta ditt sociala liv bland ungdomar som dricker, eller du kanske inte umgås med såna typer av ungdomar alls?



Tack för en god tid i din blogg.

2011-02-01 @ 20:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0