Lördag.

Tjabaaa idag har jag bakat VÄRLDENS godaste kaka/tårta. Det var helt otrolig, jag hade smakat den flera gånger hos en mycket nära vän, gick liksom på hennes födelsedag i hopp om att få smaka den underbara kakan/tårtan. Iaf ja vad har jag gjort idag? Idag har jag inte alls gjort mkt, och när jag inte gör mycket så tänker jag ofta mycket. Älskar att hela tiden vara aktiv men det kan ju vara skönt med en avkopplande dag också då man hinner tänka igenom om vad som egentligen händer eller planera saker och ting med en sansad hjärna. Jag började fundera på hur snabbt tiden egentligen går, jag menar kändes som om jag fyllde sex år igår då jag tog på mig en bal klänning bara för att fira min födelsedag hemma haha det var ju värsta grejen att fylla år när man var liten, men helt ärligt så tycker jag inte längre att det är hela världen att fylla år, visst arton år kan man ju fira lite extra då man ändå firar det för en orsak, att man från och med den dagen man fyller år går ut i världen helt på egen hand. Nu känns det som om jag bara skriver och skriver hahhaha men jag lovar att ni kommer få ett mer intressant inlägg imorgon hahaha!!
Kramen på er alla och godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Fin blogg.

2011-02-06 @ 01:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0