Fråga - Svar

Emilia
Intressant att läsa om att du inte dricker, påverkar detta ditt sociala liv bland ungdomar som dricker, eller du kanske inte umgås med såna typer av ungdomar alls? 

Svar: Jag vill inleda med ett tack för frågorna ni ställer.
Ja hur var det nu, det är nämligen så att jag inte dricker alls. Jag tror att det kommer mycket ifrån min mamma, hon har inte heller varit den typen som dricker även vid tillfällen då hon är med ett fyllo gäng. Men jag tror inte att det är riktigt svaret, jag menar det finns fler som har föräldrar som inte dricker ändå så blir de alkoholister så det argumentet tycke inte jag räcker till varför jag inte dricker. För det första så tycker jag att alkohol är äckligt, inte bara det heller utn jag blir äcklad av de som dricker, jag menar vem vill vara med någon som för det första inte har kontroll över sig själv och för det andra luktar skit. Jag ser inte ner på människor som dricker, de kanske inte visste bättre, eller kanske bara vill hänga med i umgänget vad vet jag men jag har iallafall valt att inte dricka och mina vänner och familj har respekterat detta. Och jag har vänner som dricker och hamnar då och då i deras sällskap då alkohol serveras, men det är inget jag hänger med på att göra, jag tar min cola istället och ser de göra bort sig i sitt omedvetna hahah :P aja det var ett svar från mig hoppar jag svarade på din fråga..
Jag blir så glad utav era frågor så det är bara att fråga på :D

Kommentarer
Postat av: ...

Grymt <3 :)

2011-02-02 @ 20:02:09
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

haha alkohol är äckligt :D

vad gör du ? jag tittar på MTV en rolig serie haha xD kram <3

2011-02-02 @ 20:12:04
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Khangkheng´s ♥

bra svar! :)

2011-02-02 @ 23:15:33
URL: http://khangkhengs.blogg.se/
Postat av: khangkheng´s

tack så mycket :)

2011-02-03 @ 12:55:28
URL: http://khangkhengs.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Lite alkohol kan faktiskt vara bra för hjärtat har jag läst. Men då är det lite som gäller. De flesta dricker ju sig däckade. Så himla korkat att göra :S

2011-02-03 @ 13:12:09
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0