För att få er lära känna mig bättre :D

Namn: Anonymt ;)

Piercingar: Öronen, usch tycker människor börjar överdiva med att finna nya ställen att pierca sig på :/

Tatueringar: Nix..

Längd: 175 haha i wish, ne 169 faktiskt :)

Skostorlek: 38 ibland händer att det blir en 39..

Hårfärg: Brunt

Fräknar: Nix.

Motto: Be your self, and shine the way you are, HAHA ne jag har inte funderat på mitt motto så mycket faktiskt..

 

Kär? Nej, lr jo Johnny Depp och Angelina Jolie i deras nya fint The tourist ;)

Önskar du att du bodde någon annanstans? Njaa, ibland..

Tycker du att du är attraktiv? Men ABSOLUT :D

Dricker du? Ne.

Röker du? Ne.

Vilket schampo använder du? Olika, mamma köper det som hon gillar, och jag bara kör på det liksom..

Vilken parfym använder du? Just nu Beyonce heat parfymen, hennes första doft.

Vad är du rädd för? Finns olika saker, men min absoluta fobi är spindlar, klarar inte av det.. Usch kände att något kröp på mig så fort jag skrev spindlar :O

Gillar du att tvätta? Vem gillar? :S

Gillar du berg- och dalbanor? OM jag gillar, ÄLSKAR"

 

Senaste...

Filmen du hyrde? Kommer inte ihåg riktigt, tror det var Taken.

Filmen du köpte? Ehmm den var klurig, köper inga filmer riktigt..

Låten du hörde: kommer inte ihåg, men syftet med frågan är väll att jag ska visa vad för musik som jag är in to, måste nog säga att jag kan nästan lyssna på alllt FÖRUTOM rock och hårdrock usch usch och usch det är ju rena rama självmordet för ens öron :O

Låten du laddade ner? Lyssnar för det mesta på Youtube.com ;)

Personen du ringde? Min granne/barndomskompis/bästavän

Personen som ringde dig? Klasskompis/Mycket nära vän

TV-program du såg? 2 1/2 men, älskar haha men den börjar bli lite tråkig lr?? :S

Person du tänkte på? På mig själv, "hmm vad blire för kläder imorgon då" hehe

 


Kommentarer
Postat av: Angelika

nice nice :)

2011-02-03 @ 23:27:26
Postat av: Quasemodoro

The tourist is a must se movie :O :D

2011-02-04 @ 20:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0