Dag 06 – Mitt favoritminne

Åh jag har så många favorit minnen med så olika människor, allt från familj till vänner och just en speciell favorit av dessa minnen är nog svårt att ta ut, men jag kan ändå bjuda på ett minne:
Typiska minnen som jag har från när jag var liten är då min syster tvingade mig och min lillebror bära på hennes fötter, KUL?!? vardera fot vägde typ lika mycket som mig den tiden så vi tog det liksom som en utmaning, hahaha ja vi hade faktiskt det skit kul men helt ärligt sorligt va!?! HAHAH nä men hon var nog en av de som gjorde min barndom till en taskig HAHA men ändå bästa<3
(så irriterande att jag vet att hon kommer läsa detta, jag som helatiden klagar på hur hon försökte "underhålla" oss syskonen HAHA!)



Kommentarer
Postat av: Tara

Hej

jag har nu läst din blogg ett tag och tycker att du verkar som en skön tjej.

2011-02-16 @ 19:25:40
Postat av: Din syster

Hehe..jag säger bara "första advent..Nenenene nene... Andra advent... Nenenene nene... osv" älskar dig syrran!!

2011-02-18 @ 00:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0