Dag 03 – Det här får mig att må bättre

Ja vad får mig egentligen att må bättre. De som känner mig vet att det är min familj, och självklart mina nära och kära. Men självklart finns det annat, som solen. Åh saknar så grymt mycket efter solen just nu, vill bara ha mina D vitaminer för att klara av fler veckor av detta kaos vädret, det är ju stop i trafiken och allt är ju helt kaos med vägarna, måste saltas och grusas var tredje sekund :O Sen så kommer jag inte på så mycket faktiskt när jag egentligen vet att det finns mer som får mig att känna mig bättre "/ men men detta inlägg får sluta här... Trevlig dag på er alla :D
Saaaaaaknar våren!

Kommentarer
Postat av: R

Saknar också våren :(

2011-02-11 @ 08:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0