Dag 01 – Presentera mig själv

Jaa hej alla fina läsare..
Tänkte börja med att presentera mig väldigt ohövligt, varken säga namn ålder och tar till och med tillbaks mitt hej, nu driver jag. Meningen är absolut inte så att jag vill vara ohövlig eller otrevlig utan meningen är att jag vill hålla denna blogg anonym. Jag tycker inte att det riktigt finns en poäng med att lägga ut namn och bilder på mig eftersom 3/4 av alla mina läsare inte ändå inte känner mig och det kommer inte heller leda till att de ska börja "känna" mer för att jag lägger ut bilder på mig. Men jag har jätte gärna en person beskrivning på mig själv så att ni får en djupare inblick på hur jag ser ut. Beskrivning;
Längd: 169cm
Vikt: 60-63 varierar
Ögonfärg: Svart/brun
Hårfärg: Brunt
Skostl: 38
S/M/L: S
Hårlängd: Långt
Tandställning: Nix..
Har många gånger fått höra att jag påminner om
Kim Kardashian & Nicole Scherzinger, nu får ni själva
bilda upp en bild i er hjärna på hur jag kan se ut haha.

Kommentarer
Postat av: Lowisa

Fin längd, du måste vara vacker om du är en blandning av de tihihi xD

2011-02-07 @ 15:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0