Svar-

Först vill jag börja med att tacka mina fina läsare för era fina kommentarer!! Och för alla frågor, tänkte svara på en fråga här.

aaaaaw, jag gillar verkligen din blogg HIHI. det är verkligen jobbigt att förlora någon, men vad härligt att höra att du mår bättre :D

Jag är faktiskt oxå ganska anonym, inga namn nämns i min blogg heller, jag tkr det är roligare XD
o jag undrar en sak, vart kommer du ifrån,asså din bakrund, elr säger man nationalitet hihi. du förstår säkert vad jag menar HIHIH XD
-
Svar: Älskar din fråga! Och tusen tack! :D Trodde faktiskt att jag hade nämnt vart jag kommer ifrån tidigare, men nehepp det hade jag tydligen inte "/ Jag är kurd :D



Kommentarer
Postat av: :D

sv: Aaaaw vad guulligt av dej att svara på min fråga HIHI. du kanske nämnde vart du kom ifrån, men jag kanske missade det :( hehe sry. Jag kmr iaf Ifrån Libanon HEHE :D och jag bor i Örebro :D vart bor du :) som sagt, du kanske nämt det, men jag kmr inte kunna hitta det bland alla dina fina inlägg :)

2011-04-16 @ 22:42:13
URL: http://ganbatee.blogg.se/
Postat av: jessy

Underbar blogg!!

2011-04-19 @ 12:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0