Lista.

SENASTE
1. Mening du sa - Det är sjukt, vad rolig han är.
2. Personen du pratade med: Lille brorsan
3. Du fick sms av: Klasskamrat
4. Du kramade: Kommer faktiskt inte ihåg "/

IDAG
5. Kläder - Mjukis(favoplagg heh)
6. Bättre än igår - Nej

Imorgon
7. Är det - Skola -.-
8. Planer - Skola, plugg, plugg, plugg, pluggggggggg -.-

FAVORIT
10. Nummer - 3, 9
11. Färg - Grönt är skönt
12. Årstid - Vår<3

FRÅGOR

13. Saknar du någon - Min bortresta banan fifan, dax att kma tbx vill ha våra promenix kvällar!!
14. Humör för tillfället - Stress
15. Det första du gjorde i morse - Svara på sms
16. Vad åt du sist? - Lakrits
17. Vad irriterar du dig på - Förutfattade meningar
19. Vem tänker du på just nu - Mig och mina planer
20. Tror du att personen tänker på dig med - Alltid ;)
21. Vart reste du sist - Granlandet
22. Vad gjorde du igår kväll - Sov som en stock
23. Liknar du din mamma eller pappa - Har aldrig riktigt fattat det själv, mamma tror jag eller?! :S

LYCKA
32. Är du en glad person - När jag är på rätt humör, annars kan det vara lite surt haha
33. Vad gör dig glad - Familj, mat och barn
34. Önskar du att du var lyckligare - Hamdulillah jag har allt jag behöver, och det kallar jag lycka
36. Kan musik göra dig glad - Nej


SKOLAN
47. Gillar du skolan - Uppskattar och tackar för att jag får gå i skolan, sen att gilla är väl inte så viktigt.
48. Sämsta ämne - Har alltid haft svårt m språk förutom engelska
49. Har du spytt i skolan någon gång - Nej tack!!!

Kommentarer
Postat av: :D

sv: AHHA aa du har rätt. men updatering har ´sj inte varit så braXD

2011-04-26 @ 19:56:30
Postat av: Anonym

haha hoppas det är mig du menar :) (bort resta banan)

2011-04-26 @ 20:26:33
Postat av: madelena

Skolan ska vara uppskattad!!!

2011-04-26 @ 22:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0